tisdag 1 januari 2008

Första dagen på det nya året..


Nyårsafon flöt på bra och det var en trevlig kväll. På förmiddagen var jag och Stefan ute med hundarna så de fick springa av sig ordentligt och Ebba fick följa med oss hem då Stefan jobbade kväll. Vi gick en lång promenad på eftermiddagen/kvällen innan det började skjutas allt för mycket ute.


Var med Jennie i stallet och hjälpte till med insläppet och borstade och mös med hennes tjejer en stund. På kvällen blev det god mat tillsammans med Patrik o Stefan när han kom hem från jobbet. Sen vid tolvslaget så skålade vi med cola (jag) öl (patrik o stefan). Ebba o Stefan vandrade hemåt vid tjugo i ett när det värsta smällandet gått över.


Loke tog tolvslaget med ro och låg och sov på golvet i vardagsrummet, vilket var jätte skönt att se. Vi hade hängt för lakan för fönstrena som jag gör varje år för att hundarna ska slippa se alla fyverkerier. Har nämligen inga persienner =)

Chaplin brydde sig inte alls att det smällde utan låg och sov på mina ben vid tolvslaget <3


Kom inte i säng förän vid halv 4 imorse och gick upp halv tolv idag. Patrik var snäll och tog ut hundarna så jag kunde ta det lite lugnt innan det var dags att åka till jobbet. Gick bra o jobba trots att det kändes väldigt segt men det gick.


Imorgon är jag ledig igen och då ska jag upp till klubben på valberedningsmöte klockan två. Annars har jag inget speciellt inplanerat. Ska bara ta det lugnt och förmodligen blir det en långis med hundarna och kameran får då hänga med. Är helt förälskad i den nya kameran. Håller på och läser in mig på alla olika funktioner som den har..
Bilder från gårdagen kommer att komma upp snart i vår bilddagbok --->klicka här<---

Inga kommentarer: