onsdag 31 oktober 2007

Chaplin 7 månader


Idag så blir min svarta underbara prins och hans syskon hela 7 månader. Och tiden sen jag fick hem honom har varit den mest otroliga och härliga tiden. Han är allt jag önskat mig och mina förväntningar jag hade när jag valde att skaffa en flat har infriats till MAX! Som jag sa till både Martina och mamma ihelgen så finns det inte mycket att klaga på när det gäller denna lilla kille. Han är verkligen min lilla bebis som gör vad som helst för sin matte och bara ÄLSKAR att jobba och hitta på roliga saker. Han är helt underbar att ha med sig överallt, på tåget lägger han sig bara och sover, han kopplar av när det behövs och sen i nästa sekund när man ska göra något annat så är på knappen på igen =)
Han förgyller min vardag med allt tokigt och sött han hittar på. Det värmer när man kommit hem efter ett tungt jobbpass när han blir så glad över att se sin matte att han inte vet vart han ska ta vägen. Vi har en lång tid framför oss och en massa äventyr ska vi ge oss in i och jag lovar att vi kommer ha superkul påvägen vad vi än ger oss in på.
TACK Eva för denna underbart härliga lilla kille!

Inga kommentarer: