torsdag 25 oktober 2007

Förkyld

Vaknade upp imorse med världens förkyning men dock ingen feber. Har mest bara legat i Tottas säng idag och kollat på tv. Vill ju bli bättre till helgen så jag kan träffa Martina. Typiskt att det ska bryta ut nu när jag är bortrest och ska göra en massa roliga saker. Men könner mig lite piggare nu ikväll men ska fortsätta ta det lugnt och så får vi se hur jag mår imorgon..

Chaplin har varit helt underbar idag. Har inte orkat gå några längre promenader men han inte klagat utan legat brevid mig i sängen och sovit. Helt underbar liten kille är det jag har.

Totta min älskade lillasyster har också varit en klippa sen hon kom hem från skolan. Hon gick och handlade och har tagit ut Chaplin på en längre promenad och hjälpt till med maten då hon tycker så synd om mig. Härligt att bli lite ompysslad. Hon har skrattat gott åt hur jag ser ut då jag är kritvit i ansiktet föruton under näsan där jag är röd som bara den efter att ha snytit mig en massa.

Chaplin har blivit utmanad av Ylvas lille Urax men det tar jag nog imorgon eller senare ikväll.

Inga kommentarer: