tisdag 30 oktober 2007

Rubriklös

Idag så har vi mest bara tagit det lugnt och vilat en massa, så att jag kan blir frisk snart och träna lite hund. Har anmält mig och Loke till en lydnadstävling den 25 november, hoppas på vårat andra första pris då. Sen vill jag ju träna in pipan på Chaplin, det ska tränas inkallnings signal och även stopp signal. Ska bli kul och komma igång med det..

Idag när jag och patrik satt ute på balkongen och rökte, hundarna var med som vanligt och höll oss sällskap. (de vill ju inte missa något) Så hör vi hur någon skjuter iväg en raket. Tänkte inte mer på det men så kollar jag på Loke och då står han som fast frusen i golvet och tycker att allt är jätte jobbigt. Trodde ju att hans skotträdsla endast var begränsad till klubben men tji fick jag. Inge kul alls och ett par sekunder efter det så skjuter de jäkla ungarna iväg en till smällare och då blir jag förbannad och har lust att skrika något till dom men kommer på mig själv att inte göra situationen värre för min blåa kille så jag struntar i det. Fan det är 2 månader kvar till nyår men de börjar redan skjuta smällare. vet iaf att det blir separata hundpromenader runt nyår då jag inte vill att Chaplin ska efterapa Lokes beteende. Han brydde sig inte alls över att de smällde utan var sitt vanliga goa galna jag =)

Har idag suttit och kollat runt på en ny kamera eftersom min börja sjunga på sista refrängen. Och jag hittade en som jag verkligen gillade så i slutet på november så kommer jag köpa den, det blir en Fujifilm Finepix S5700. Ska bli jätte kul med en ny kamera och den kommer att bli väl andvänd =) HÄR kan ni kolla hur den ser ut.

Nu ligger bilderna från helgen i vår bilddagbok -->klicka här<-- för att komma dit direkt

Imorgon så kommer jag att skriva om utmaningen Chaplin fick, gör den även på Loke trots att han inte blivit utmanad =)

Inga kommentarer: