fredag 26 oktober 2007

Fredag

Känner mig mycket bättre idag, det är skönt att orka lite mer. Gick en längre promenad med Chaplin idag mitt på dagen och kände mig ganska så mör efter det och då la jag mig och somnade i fyra timmar och efter det och en dusch så känner jag mig riktigt pigg.

Så imorgon ska jag och Chaplin träffa Martina och hennes grabbar och min lilla kille ska få gå sitt första viltspår. Ska bli jätte roligt.

Som sagt så har jag tagit det rätt så lugnt idag och Chaplin har varit helt otrolig idag med mitt lilla hjärta. Totta har en kompis här som ska sova över och han är helt förtjust i henne och hon i honom. Mutade tjejerna förut med lite fredagsgodis om de tog ut honom på en långpromenad och det hade de inget emot. Och det hade gått jätte bra, han är så lugn och fin sa syster yster.

Vi var lite lata idag och beställde pizza som vi åt som kvällsmat. Mumsigt men dock så kände jag inte så mycket smak men det var gott iaf =)

Nu ska jag fortsätta kolla på idol och mysa lite med Chaplin.

Inga kommentarer: