torsdag 18 oktober 2007

Imorgon bär det av....


Imorgon så är det dags för mig och Chaplin att bege oss ner till Lidköping för att vara med på kennelhelgen. Ska bli jätte kul och träffa alla högtryckare och bara träna hund hela helgen. Ska bli kul och se Chaplin syskon och se hur de har utvecklats sedan jag träffade dom senast. Förmodligen kommer även Vidda att vara där så det kommer bli kul och se henne med. Tåget går tio över fyra imorgon efter middag och jag har inte börjat packa något än men har tid på mig tänker jag.. vet iaf vad jag ska ha med mig på ett ungefär och då brukar det gå snabbt. Har köpt extra batterier till kameran så att det inte blir något strul med det. En massa bilder kommer jag nog att ta och lägga upp på måndag förmiddag blir det tror jag. Kommer hem igen på söndag kväll igen så vi får se hur jag känner mig då.
Loke har varit dålig sen igår han har kräkts och varit lite låg inte så konstigt med tanke på att han är sjuk. Men han dricker som vanligt och har ätit okej, men ikväll så blir han utan kvällsmat för att se om det blir bättre. Skulle ha jobbat imorgon egentligen men känner att jag inte vill lämna honom själv i flera timmar när han är sjuk så jag ringde till jobbet och sa att jag stannar hemma för vård av hund.
Tog lite bilder idag på våran promenad på förmiddagen och de ligger i vår bilddagbok för er som vill se. Nu ska jag äta lite innan hundarna och jag ska ut på en liten promenix.
Kan hända att jag bloggar något från mobilen i helgen, det är rätt coolt att man kan göra det tycker jag för den har man ju med sig nästan överallt.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: