söndag 11 november 2007

Idag har det mest blivit att vi tagit det lugnt. Var ute med hundarna på promenad i 40 minuter imorse och efter det så har jag inte orkat göra något speciellt. Så imorgon blir det till att jag ringer vårdcentralen igen för nu vill jag veta vad det är som är fel på mig. Vill komma igång med hundträningen igen, jag var ju verkligen peppad innan jag blev sjuk att köra på men så blev det som det blev. Motivationen finns där men dock inte orken.

När jag kom in med hundarna imorse så skulle jag sätta mig vid datan och lägga upp bilder och kolla runt lite men då så funkade inte internet, det stod att nätverkskabeln inte var ansluten. Kollade lite åt sidan och såg då att den var avtuggad så det var inte så konstigt att den inte fungerade. Den ansvarige till detta låg sött i sängen och såg så oskyldig ut, det var min lilla svarta som tuggat sönder den inatt. Så Patrik åkte upp på stan och inhandlade en ny och nu kommer vi ha kompostgaller efter listen där den sitter så han inte kan komma åt och äta på den någe mer.

Bilderna från igår finns -->HÄR<--

Inga kommentarer: