fredag 2 november 2007

Inget sepciellt

Här har det inte hänt något speciellt de senaste dagarna. Jag är fortfarande inte helt bra utan hostar och snörvlar fortsatt. Världens tråkigaste matte är jag iaf, men hundarna är helt underbara. de ligger mer än gärna och håller mig sällskap i vardagsrummet när jag vilar. Har ingen feber längre iaf och det är ju skönt det, men orken finns inte riktigt där iaf. Så det blir inget jobba ihelgen utan ska vara hemma och se till och bli frisk, men är det inte över på måndag så ska jag gå till doktorn.

Hundarna har som sagt inte blivit tränade speciellt mycket men de verkar tycka att det är rätt okej eller iaf Loke. Chaplin han kommer med saker i munnen hela tiden när jag sitter vid datorn eller ute på balkongen. Imorgon ska jag försöka ta mig ut och träna lite stoppsignal med honom, så att han får göra något vettigt. Lite konster har vi tränat på iaf och nu kan Chaplin både snurra (kunde sen tidigare) och pinn (snurra åt andra hållet) och så har jag börjat lite smått med Give me five =) Så de får göra lite granna iaf.

Ikväll så blir det att äta tacos *mums* och titta på idol.

Ha en bra helg alla vänner och bekanta!

Inga kommentarer: