måndag 3 september 2007

Bilder och en glad valp när man kommer hem =)


Nu har jag lagt upp lite bilder från dagens bus promenad och när de låg och sov så sött med mig vid datan. har suttit med dom sen jag kom hem och vad arg jag blev på bilddagboken ett par gånger då det blev sidan kan inte visas och strulade en massa, men nu är det lite bilder uppe iaf =)

Det var verkligen fullt ös på hundarna eller ja iaf på Chaplin och Ebba, Loke är ju med på noterna en liten stund sen efter ett tag så blir han som tjuren Ferdinand och går och luktar på lite allt möjligt och sen efter ett tag så rusar han runt med dom andra och busar en stund igen innan han går över till nosandet igen. Han är bra rolig han =)

Jag cyklade till jobbet idag och det var VÄRLDENS jäkla motvind hela vägen, jag fick mjölksyra i benen och det var riktigt jobbigt i uppförsbackarna men det fram kom jag iaf ;) Fick sen skjuts hem av rara Angelica och vi lassade in min cykel i hennes bagageutrymme och vi såg nog rätt roliga ut när vi skulle ha in den i bilen =) Som tur var det inte så mycket folk som gick förbi så det var skönt det =) När vi lassat av cykeln så ringde jag Patrik för att be honom komma ner med Chaplin men han höll på att fixa med nånting så det blev lillebror John som kom ner med honom eftersom han var här. Angelica har inte sett Chaplin sedan han var jätte jätte liten så hon tyckte att han blivit jätte stor. Först så var han inte så intresserad av henne eftersom att hans matte kommit hem igen. Han blir så himla glad när jag kommer hem, det värmer verkligen i mitt hjärta att han blir så glad. För jag blir minst lika glad att se honom, han är så himla go och rar.

Loke däremot är glad typ en sekund sedan kommer han på att jag luktar pensionär och då är det mycket intressantare än att hälsa på sin matte. Sedan struntar han i mig. Så jag är himla glad att den lille är så mattekär som han är.

Nu är det en väldigt trött valp vi har här hemma, han har busat en massa med Ebba hela dagen och är helt slut. Så nu ska vi ta och hoppa i säng och ladda batterierna innan Ebba kommer igen imorgon bitti!

God natt!

Inga kommentarer: