söndag 9 september 2007

Tuff jobbhelg

Nu är äntligen jobbhelgen över, det har varit en tuff helg. Har knappt varit hemma alls och jag har varit saknad av både hundar och sambo. I fredags så jobbade jag kväll, jobbade ihop med Stefan (Ebbas husse) och det flöt på väldigt bra. Igår så jobbade jag en delad tur, började klockan åtta igår morse och sen så slutade jag halv tio igår kväll. Hade rast mellan ett och halv fem och då åkte jag upp på stan för att möta Patrik för en lunch dejt och lite shopping. Det var jätte mysigt och vi bestämde oss för att vi ska göra sådant lite oftare. När vi var på stan så blev det världens åskoväder och det spöregnade. Vi stod inne i en affär och tittade ut och jag tyckte att det var super mysigt när åskan small och man såg blixtrarna. Sen så åkte jag tillbaka till jobbet vid tre för att jag hade tänkt att jag skulle vila en timme innan jag skulle börja igen. Men då satte jag mig istället och pratade med jobbarkompisarna och hade det trevligt.

Fick skjuts hem av Jennie igår och idag. Vet inte om jag hade orkat med denna helg om det inte var för att jag jobbade ihop med Jennie. Vi har så jäkla roligt när vi jobbar så tiden bara flyger iväg. TACK vännen för en jätte rolig och galen helg =)


Imorse när klockan ringde kvart lver fem så kändes det som att jag endast sovit ett par timmar. Men dagen flöt på och det var lite stressigt på lunchen och fick jobba över och var helt slut när jag kom hem. Pratade lite med Patrik och mös lite med hundarna innan jag slocknade på soffan och sov i nästan 3 timmar.


Som ni förstår så har denna helg inte varit hundig överhuvudtaget. En massa tack till Patrik som har fixat med hundarna så jag har sluppit haft dåligt samvete.


Chaplin blev igår helt överlycklig när jag kom hem skulle med mig vart jag än gick och ville inte lämna mig. Han är så go lillkillen =)


Imorgon så är jag ledig och ska bara ta det lugnt. Om vädret är okej så åker jag och John upp till klubben med hundarna och tränar lite agility. Om tre veckor blir det tävling i katrineholm =)


Avslutar denna blogg med att säga ett stort GRATTIS på bröllopsdagen till mamma och hennes stefan. Idag är det nämligen ett år sedan de gifte sig. Otroligt hur snabbt tiden går!

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK själv vännen för att du finns på jobbet och i mitt liv överhuvudtaget! Hade inte haft en så rolig helg på jobbet om det inte varit för dig! PÖZZ