måndag 17 september 2007

Härlig höstdag

Imorse när jag tittade ut genom fönstret så var det ingen trevlig syn, det regnade en massa och det kändes måttligt kul att ge sig ut i rusk vädret. Men framåt förmiddagen så sprack det upp och blev jätte fint. En härlig höstdag, var ute med hundarna en lång promenad när jag kom hem från jobbet. Tränade lite med Chaplin, lite ingångar och sitt stanna kvar. Det börjar ta sig nu han är så lättlärd och hans arbetsvilja är otrolig. Tränade inte så länge utan lät killarna busa loss ordentligt och de tyckte att det var skönt att få sträcka på benen ordentligt. Loke tränade jag inget med då han inte kan koncentrera sig alls för tillfället, känns bara dumt att ställa en massa krav på honom då.

När jag kom hem idag så hade Chaplin brutit sig in i vardagsrummet och haft ner våran stora blomma på golvet samt att han hade brutit sig in i sovrummet det var inget som var sönder tuggat utan han ville nog bara in till sängen. Han hade endast kissat inne en gång idag med och jag är så stolt över lillkillen som klarar sig så bra. =)

Senare så kom min lillebror John över för att umgås lite. Han hade köpt med sig bullar till oss så vi fikade lite. Han är så himla rar och omtänksam, en riktigt go kille =) Han gick hem för inte så länge sen. Hans pappa ringde och undrade vart han tagit vägen då han inte kommit hem från skolan =) Vi gick en promenad med hundarna tillsammans innan han gick hem igen. Kul att han vill umgås med sin storasyster.

Patrik är iväg till en kompis och kollar på fotboll så jag är solo hemma med killarna ikväll och det är mysigt.

Nu ska jag och killarna sätta och framför tv:n och kolla på csi.

1 kommentar:

Martina sa...

Vilken jäkla brorsa DU har då!! Jag har då aldrig nå besök av bröder som kommer med bullar. Nä, här måste det bli ändring. ;) *kramkalas*