måndag 10 september 2007

Måndag

I brist på att komma på en rubrik så får det stå endast måndag. Idag har jag varit jätte seg och inte orkat göra något speciellt. Hade en massa planer på vad jag skulle ha gjort idag men de har inte blivit av, skulle ha tränat med bägge hundarna, fixat och donat lite hemma. Men det får jag ta en annan dag istället.

Imorse så ringde de från jobbet och frågade ifall jag kunde tänka mig att jobba extra idag och jag trodde att de skämtade med mig men inte det. Jag tackade iaf nej eftersom att jag ska jobba imorgon och kände att jag ville vara ledig idag.


Har gått på långpromenad med hundarna och bara myst med dom hela dagen. Chaplin har inte lämnat min sida på hela dagen, har vi legat i soffan och kollat på tv så har han legat vid mina fötter och samma om jag har suttit vid datan så har han legat vid mina fötter. Han tyckte nog inte om att hans matte varit borta så mycket i helgen.


Sen så måste jag ju berätta en rolig sak, jag tog ut Chaplin mitt på dagen för att han skulle få kissa och då så springer han till en buske vi har precis utanför våran port och då LYFTER han på benet och jag blev chockad. Kom på efter ett par sekunder att jag hade mobilen med mig och ville föreviga detta på kort men hann inte få igång kameran innan han var klar. Och det skumma var att när vi var ute på långisen imorse så tänkte jag på när han skulle lyfta på benet första gången om det skulle vara med mig eller med Patrik och så händer det ett par timmar senare. Det kanske bara var en engångsföretelse men vi får se.


Inga kommentarer: