söndag 2 september 2007

Seg söndag

Idag så känner jag mig seg och vill bara ta det lugnt vilket jag också har gjort. Jag gick upp och tog ut hundarna en sväng imorse vid åtta sen gav jag dom mat innan vi la oss igen och sov ett par timmar till.
Vaknade med mensvärk och kände mig inte så pigg på att taut hundarna på promenad utan ville bara ta en ipren och bara ta det lugnt och då så tog min käre sambo ut min killar så jag fick vila lite till. Snällt gjort av min älskling.

Nu så ska jag snart bege mig ut för att låta hundarna få rusa av sig för första gången på snart tre veckor sen så har jag tänkt att träna lite ingångar och sitt stanna kvar med Chaplin. Och så tänkte jag finslipa lite på linförigheten med Loke. Ska anmäla till lite tävlingar snart, så nu måste vi träna på lite.

Återkommer senare om hur träningen har gått!

Inga kommentarer: